Start / Omsorg & Stöd / Äldreomsorg / Lättlästa texter om service för äldre

Lättlästa texter om service för äldre

Vi har sammanfattat det viktigaste du behöver veta i lättlästa texter. De finns i flera språk. Klicka på länkarna så öppnas texterna som pdf-dokument.

Svenska (pdf)

 

Arabiska  (pdf)
عربي

Engelska (pdf)
English

Finska (pdf)
Suomeksi

Serbokroatiska (pdf)
Srpskohrvatski

Spanska (pdf)
Espagnol

En blomma

 

 

 

 

Publicerad: 2010-04-20
Uppdaterad: 2011-02-22
 
Nacka kommun | Postadress: S-131 81 Nacka | Besöksadress: Granitvägen 15 | Telefon: 08-718 80 00 | Fax: 08-718 91 15
E-post till Nacka kommun | Organisationsnummer: 212000-0167 | Om webbplatsen | Webbansvarig: Infomaster