Hoppa till innehåll

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.

På Nacka.se använder vi cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att fortsätta ditt besök godkänner du att vi använder cookies. Läs mer om cookies

Webbinarium om offentlig upphandling den 2 februari 2021

Välkommen på webbinarium om offentlig upphandling

Inköpsenheten bjuder in dig som företagare som är nyfiken på offentlig upphandling till ett digitalt webbinarium. Du kommer få lyssna till inköpsenheten som berättar hur Nacka kommun arbetar med inköp. Vi har också bjudit in Ragnar Lindholm från företaget Primona som kommer prata om vilka upphandlingsplattformar det finns, hur de fungerar och vad man ska tänka på när du som företag deltar i en upphandling. Du har också möjlighet att ställa frågor via chatt under webbinariet.

Information om webbinariet

När: 2 februari, kl. 8.00 – 9.30
Plats: Digitalt via Zoom Webinar, länk skickas till anmälda
Möjlighet att ställa frågor via chatt under mötet
Anmälan görs till elin.fransson@nacka.se senast den 29:e januari

Agenda:

  • Hur arbetar Nacka kommun med inköp, vilka behov har kommunen och vilka volymer
  • Elektroniska Upphandlingsplattformar – Primona, Ragnar Lindholm
    - Hur hittar jag upphandlingar som passar mig?
    - Hur registrerar jag mig?
    - Kan jag prenumerera så att jag blir notifierad vid nya upphandlingar inom mitt expertområde?
    - Hur skapar jag anbud?
    - Vad ska jag tänka på?
    - Tips & trix när ett företag deltar i en upphandling
  • Myter kring offentlig upphandling
  • Hur säljer man på en kommun?

Under webbinariet kommer det också finnas möjlighet att ställa frågor via chatten.

Anmälan görs till elin.fransson@nacka.se senast den 29:e januari. Länk skickas ut till de anmälda.

Varmt välkomna!

Sebastian Nordgren, Inköpschef
Anders Börjesson, Näringslivsdirektör

Sidan uppdaterades: