Du måste vara inloggad för att kunna skriva inlägg

Läs mer

Nacka kommun skrev:

Hur gör man för att bekräfta/kvittera att man fått varor som man beställde i det gamla systemet? Jag hittar ingen väg dit.

  • Ingen gillar

Nacka kommun skrev:

Varför går ndet inte att logga in i Proceedo ???????

  • 1 gillar

Nacka kommun skrev:

Önskar att det fanns ett enkelt sätt att revidera redan lagd beställning till nacka spis

  • Ingen gillar

Nacka kommun svarade:

Hej Heidi!
Det finns flera sätt att revidera en lagd beställning. Ta kontakt med Nacka spis och kom överens om att avsluta beställningen sedan lägger man en ny korrekt beställning.
Är det ändring av antal på beställningen kan Nacka spis korrigera det på fakturan.

Med vänlig hälsning
Marika

  • Ingen gillar

Nacka kommun skrev:

E-handel - Viktig information om servicefönster i Visma Proceedo 21-23 mars, det är inställt

Planerat servicefönster avseende Visma Proceedo helgen 21-22 mars 2020 är inställt. Systemet kan användas som vanligt.

  • Ingen gillar

Nacka kommun skrev:

E-handel - Viktig information om servicefönster i Visma Proceedo 21-23 mars

Planerat servicefönster avseende Visma Proceedo helgen 21-22 mars 2020.
Vad innebär detta i praktiken? Servicefönstret kommer vara från fredagen 20 mars kl 17.00 till måndag 23 mars kl 06.00. Under servicefönstret kommer Visma Proceedo inte vara tillgängligt. Om du behöver beställa varor eller livsmedel under servicefönstret kontaktar du leverantörerna via telefonen. Våra leverantörer är informerade om detta servicefönster från Visma.

  • Ingen gillar
Helén Åhlund

Helén Åhlund skrev:

E-handel - Proceedo support
Under jul-och nyårsledigheten 2019-12-21 tom 2020-01-01 har vi ingen bemanning för support i Proceedo.

Avser ditt ärende leverans av Livsmedel, vänligen kontakta respektive leverantör direkt, kontaktinformation finns i Proceedo.

From 2020-01-02 är vi åter och hänvisar till ehandel@nacka.se

Vi önskar er alla en God Jul och Gott Nytt År

Mvh ehandel@nacka.se Nacka Kommun

Redigerades 20 december 2019 kl 14:50

  • Ingen gillar
Helén Åhlund

Helén Åhlund skrev:

Obs!
Menigo har återigen haft allvarliga driftstörningar i sin IT-miljö tisdag den 16/4 mellan kl.08.00-12.00. Vilket har haft stor påverkan på både telefoni och underliggande system.

Följdeffekter:
- Ca 1,5 timmas förseningar på leveranser i Stockholm de närmaste dagarna
- Följesedlar kommer att saknas på en hel del leveranser
- Långa köer hos kundservice och inne-sälj. (Tips använda call-back-funktionen, så ringer Menigo upp er istället)

  • 1 gillar
Helén Åhlund

Helén Åhlund skrev:

Övergripande grundutbildning i Visma Proceedo och Business World
Nästa utbildningstillfälle är den
16 maj kl. 9-11 Lokal: Krokhöjden ÖF-1
Antal platser 20 st
Länk till anmälan http://nacka.proofx.se/ZLD1PyhGNhrLtU3gZslX5E/

Vi går främst igenom beställningar/inköp/inleveranser i Visma Proceedo och attest av fakturor i båda systemen.
Vi visar var lathundar finns, hur ersättare fungerar i systemen och enklare rapportuttag i Business World.
Det finns även möjlighet att fråga om tidrapportering samt val av kund vid kundfakturering mm.

  • 1 gillar