På Nacka.se använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att fortsätta ditt besök godkänner du att vi använder nödvändiga kakor. Läs mer om kakor
Vill du göra inställningar och acceptera delar av kakorna?
Hantera kakor
Skapa gärna konto för att spara genvägar och följa nyheter.
Skapa gärna konto för att spara genvägar och följa nyheter.
Arbetsgivaren ansvarar för att verksamheten upprätthålls på ett så funktionellt och godtagbart sätt som möjligt, även vid ett epidemi- eller pandemiutbrott. Personalförsörjningen kan snabbt bli en prioriterad fråga och riskbedömning, förberedelser och planering är av yttersta vikt för att hålla igång verksamheten. Nedan finns ett antal länkar till SKRs information med frågor och svar uppdelade på ett antal områden.
Frågor och svar arbetsledning och personalförsörjning
Frågor och svar ersättning vid smitta och sjukledighet
Frågor och svar krislägesavtalet
Frågor och svar riskbedömning och arbetsmiljö
Frågor och svar allvarliga tillbud, dokumentation och arbetsskador
Sidan uppdaterades: