Hoppa till innehåll

På Nacka.se använder vi cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att fortsätta ditt besök godkänner du att vi använder cookies. Läs mer om cookies

Telefoniproblemen och ersättning för krångel

Efter långvariga problem med telefonitjänsten har vi nu nått en överenskommelse där Telenor kompenserar för bristerna, något som kommer alla till godo.

Satsningar på ökad IT-säkerhet

Digitaliseringsenheten presenterar aktuella satsningar som ska stärka säkerheten kopplat till GDPR.

Programvara dyrare när Microsoft höjer priset

Priset för våra Microsoftlicenser höjs med 20 procent.

Startskott för digitaliseringsstrategin

Nu startar arbetet med att omsätta kommunens digitaliseringsstrategi till konkreta åtgärder.

Ny chans att skaffa förmånscykel

Har du funderat på att börja cykla mer? Då kanske förmånscykel är något för dig. Måndagen den 18 februari klockan 11-18 kan du titta på cyklar och provcykla på parkeringsplatsen utanför Nacka stadshus.

Enheter med kundfokus i ny form vässas - två linjer med en väg in

Enheterna serviceenheten och Kontaktcenter har i flera år haft uppdelningen Nackabor och interna kunder. Från den 1 februari 2019 organiseras nya enheter i stället i en första och andra linje.

Minimässa den 14 februari för inspiration till hållbar och hälsosam livsstil

Den 14 februari i Nacka stadshus lägger vi fokus på att inspirera varandra till en hållbar och hälsosam livsstil utifrån vår medarbetarpolicy.

Feelgood får fortsatt förtroende som leverantör av företagshälsa

Under 2019 utvecklar vi vårt samarbete med Feelgood. Kundfokus, tydlig återkoppling och resultatansvar är i fokus i det nya proaktiva avtalet. Inom ramen för avtalet ingår vaccinationer och hälsoundersökningar.

Sidan uppdaterades:

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.