Hoppa till innehåll

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.
September

Avbrott i telefonin tisdag 22/9 klockan 21.00-00.00

Tisdag den 22 september blir det störningar och avbrott i vår telefonitjänst kl. 21.00-00.00 på grund av servicearbeten i telefoniplattformen. Då gäller följande för samtal till och från kommunens telefoner:

  • Kommunens 08-nummer kommer inte att fungera, varken för inkommande eller utkommande samtal. Den som ringer får beskedet att det för tillfället inte går att nå numret.
  • Inkommande samtal till kommunens mobilnummer kommer att fungera men det kommer inte gå att ringa utgående samtal från kommunens mobiltelefoner. Medarbetare kommer alltså inte att ha möjlighet att ringa några utgående samtal under avbrottet.

Verksamhet med särskilda behov på tillgänglighet – kontakta servicecenter

Om din verksamhet behöver vara tillgänglig och måste ha tillgång till telefon under tiden för planerat avbrott, kontakta via din enhetschef, servicecenter snarast, e-post service@nacka.se eller tfn 08-718 92 50.

112 kommer att fungera

Obs! Det kommer att vara möjligt att ringa nödnumret 112 under avbrottet.

Sidan uppdaterades: