Hoppa till innehåll

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.

På Nacka.se använder vi cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att fortsätta ditt besök godkänner du att vi använder cookies. Läs mer om cookies

Information och förvaltning

Bakgrund

Delar av Nackas myndighet samt de privata- och kommunala utförarna arbetade sedan tidigare i Combine. I maj 2017 driftsattes Combine i sin helhet samt HSL-modulen för den kommunala utföraren i Nacka kommun. Utförarna arbetar enbart i utvalda delar i tjänsten.

Omfattning

Verksamheten/enheterna ska kunna utföra följande i tjänsten Pulsen combine:

  • Kvittera den beställning som kommer från myndigheten.
  • Utföra dokumentation
  • Bryta ner insatser och mål och utforma en genomförandeplan
  • Göra måluppföljning
  • Återrapportera

Förvaltningsorganisation

Den interna förvaltningsorganisationen inom Välfärd samhällsservice har i uppdrag att förvalta och säkerställa att arbetet i Combine sker i enlighet med lagar, auktorisationskrav och riktlinjer från både myndighet och digitaliseringsenheten.

De som ingår i förvaltningen är:

  • förvaltningsledare
  • tre verksamhetsspecialister

Verksamhetsspecialisterna representerar respektive affärsområde (Omsorg och assistans, Äldreomsorg samt Familj och arbete). Förvaltningen träffas en gång/månad.

Förvaltningsledaren rapporterar till styrgruppen vilken består av Anette Böe, produktionsdirektör samt affärsområdeschefer. Styrgruppen träffas en gång/månad.

Förvaltningsledare

Profilbild saknas

Sevgi Åmark

Förvaltningsledare

Sidan uppdaterades: