Från och med 1 september 2016 är vi ett kommunalt bolag. Vårt ansvar är precis som innan, att leverera dricksvatten, ta hand om avloppsvattnet och hantera ditt avfall. Du når oss på samma sätt som tidigare.
LTA-larm, dåligt vattentryck, mindre avloppsproblem eller vattenmätarproblem/frågor?
Med akuta problem menar vi vattenläckor, brunt vatten eller avloppsstopp. Ring 08-718 80 00, (efter kontorstid kommer du till en telefonsvarare som hänvisar till ett journummer)
Ladda ner vår app för synpunkter och felanmälan
Besöksadress: Nacka stadshus, Granitv 15
Webbadress: www.nackavatten.se
Telefon: 08-718 80 00
Fax: 08-718 91 15
E-post: Info@nacka.se
Sms: 716 80 (för enkla frågor och felanmälan)
Kommunal information och vägledning i självservice finns på kommunens alla bibliotek.
Viktigt att veta! Det du skriver till kommunen kan komma att diarieföras och bli offentlig handling.
Läs mer om offentlighetsprincipen
Reception:
mån 7.30-19.00
tis-tor 7.30-17.00
fre 7.30-16.30
Dag före röd dag: 07.30-12.00
Telefoni:
mån-tor 7.30-17.00
fre 7.30-16.30
Dag före röd dag: 07.30-12.00