Hoppa till innehåll

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.

Frågor & svar om anmälan/avanmälan

Hur anmäler jag mig?

Du hittar all information på vår anmälningssida. Anmäl dig här!

Hur avanmäler jag mig?

All uppsägning av plats görs av vårdnadshavaren eller myndig elev genom nacka24musik&kultur eller via länken nedan. Det räcker inte att endast meddela läraren eller skicka epost till musikskolan.

OBS! Vill du säga upp en plats inför vårterminen behöver du göra det före den 30 november och inför höstterminen före den 31 maj för att undvika faktura för nästa termin

Klicka på länken nedan för att komma in på Nacka24musik&kultur för att göra en anmälan eller en avanmälan:

nacka24musik&kultur

Läs mer om avanmälan

Hur kommer jag in på Nacka24musik&kultur?

Klicka på länken nedan för att komma in på Nacka24musik&kultur för att göra en anmälan eller en avanmälan:

nacka24musik&kultur

Hur meddelar jag om mitt barn har särskilda behov?

Kontakta läraren så att vi kan utforma undervisningen för ert barns bästa. Under utbud och kurser hittar du också information om våra uppskattade funkisgrupper.

Det går också fint att kontakta oss via musik@nacka.se

Vilka regler gäller från Nacka kommun?

Sidan uppdaterades: