Vi bjöd in till vernissage för att se våra målningar och figurer i trolldeg som vi jobbat med under vintern. Lite snacks och dricka hör ju till.


Målningarna hängde i Orangeriet och figurerna fanns i trädgården. Vi gick även tipspromenad. Det fanns en för vuxna och en för barn.


Vi hade väldig tur med vädret och det sjöd av liv ute i trädgården. Några spelade boccia och barnen hjälpte till att hämta kloten efter match mellan barn och vuxna. Andra satt i solen och njöt.



Text och foto: Annika, arbetsterapeut
Sidan uppdaterades: