Hoppa till innehåll

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.

Logga in på e-tjänsten Nacka24

För en säker inloggning på e-tjänsten Nacka24 använder du e-legitimation, exempelvis Mobilt BankID. I enstaka fall behövs annan inloggning - du hittar all information här.

Inloggning med Mobilt BankID

Nacka kommun rekommenderar att du loggar in på e-tjänsten Nacka24 med e-legitimation, exempelvis Mobilt BankID eller BankID på kort eller fil. Tanken med denna inloggning är att öka säkerheten för dig som användare, vi vill skydda dig och dina uppgifter på ett bra sätt.

Logga in på Nacka24 med Mobilt BankID/E-leg


Inloggning med användarnamn och lösenord

Du som saknar e-legitimation kan istället logga in med användarnamn och lösenord. Observera att denna lösning främst gäller personer som saknar svenskt personnummer. Läs mer i blocket nedan.

Läs mer om användarnamn och lösenord

Du som saknar e-legitimation - Mobilt BankID eller BankID på kort eller fil - kan istället logga in med användarnamn och lösenord. Det gäller främst personer som inte är folkbokförda i Sverige. För att få användarnamn och lösenord hemskickat behöver du göra en kontoansökan.

Observera att du inte ska använda denna lösning som tillfällig lösning på grund av problem med din e-legitimation. Om du loggar in i e-tjänsten med användarnamn och lösenord kan det försvåra för dig, om du senare vill använda din e-legitimation.

Om du har problem med din e-legitimation ska du i första hand kontakta din bank och i andra hand kontakta Nacka kommuns kontaktcenter på telefon 08-718 80 00. Du kan även testa din e-legitimation på supportsidan för BankID.

Sidan uppdaterades: