På tisdag 18 april uppdateras Phoniro Care till en ny version. Uppdateringen kommer genomföras någon gång mellan klockan 08-00 - 14.00 och då kan man inte logga in i Phoniro Care, däremot kan fortsatt jobba i appen om man redan är inloggad. Uppgraderingen tar 5-20 minuter. Uppdateringen innebär ett par nya funktioner samt grafiska förändringar i Phoniro Care på webben, den mobila applikationen ser likadan ut som tidigare. Har ni frågor eller funderingar kring det nya gränssnittet är ni välkomna att kontakta supporten på mail service@nacka.se eller per telefon på 087189250. Läs denna nyhet för att ta del av mer information om vad uppdateringen innehåller.
Den 15 mars kommer Phoniro göra en teknisk uppdatering som innebär att man från och med då kommer identifieras av Nacka kommun istället för Pulsen som nu när man loggar in. Ändringen innebär att det blir en ny länk för alla som vill logga in i Phoniros webbapplikation. Läs mer om detta genom att klicka på länken i denna nyhet.
Måndagen den 21 mars kommer Phoniro Care att uppgraderas till ny version. Uppgraderingen tar 5 - 20 minuter. Ni kommer att se ett meddelande i webbgränssnittet när uppgraderingen pågår. För användare som redan är inloggade i appen så går det bra fortsätta att registrera besök under uppgraderingen. Vi vill påminna om att mobilappen från och med årsskiftet måste vara installerad via Google Play för att få uppdateringar och fungera tillsammans med aktuell version av Phoniro Care. För att se varifrån appen är installerad, titta i appens meny under ”Om appen” och fältet ”Installerad från”. För support, kontakta Kundserviceenheten på service@nacka.se eller 08-718 9250.
Sidan uppdaterades: