Hoppa till innehåll

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.

Inloggning och behörighet till Pulsen combine Utförarvyn

Här har vi samlat information som rör åtkomst till Pulsen combine.

Vad behövs för att logga in i Pulsen combine?

Inloggning kan ske via Mobilt BankID, Bank ID eller SITHS-kort. Läs mer information om hur du skaffar Mobilt BankID här.

Här kan du läsa om leverantörens systemkrav för Combine (PDF-dokument, 396 kB).

Det går även att logga in i Pulsen combine med hjälp av SITHS-kort. Läs mer om hur du skaffar och använder SITHS-kort här

Vi är en ny utförare eller har nya medarbetare som behöver komma åt Pulsen combine

Länk till ansökan om behörighet, Combine (För utförare, OBS! kräver e-leg/bankID)

Vi behöver avsluta användare från vår verksamhet

Länk till e-tjänst för avslut av användare

Vad är webb-adressen till tjänsten Pulsen combine?

Adress/URL till tjänsten är, https://nacka-performer.pulsencombine.se. För att inloggningen ska lyckas måste din behörighet och certifikat vara registrerade i tjänsten.

Vad betyder felmeddelandet?

Access denied 403 = att du inte har behörighet att logga in
Access denied 404 = att ditt certifikat eller Net-ID inte är nedladdat

Vad ska anordnare göra i Pulsen combine?

När Pulsen Combine är fullständigt infört ska anordnare utföra följande i tjänsten:

  • Bekräfta den beställning som kommer från myndighet
  • Verkställa insatsen genom återrapportering eller genom att välja datum för när insatsen startade
  • Bryta ner insatser och mål samt utforma en genomförandeplan
  • Göra måluppföljning

Vart vänder jag mig för frågor om Pulsen combine?

För systemrelaterade frågor kontakta Nackas servicecenter på: 08-718 92 50 eller på service@nacka.se

För frågor gällande SITHS-kort och certifikat (HSA-id) behöver ni kontakta företaget som utfärdade kortet.

Sidan uppdaterades: