Hoppa till innehåll

Mitt Nacka

Mitt Nacka

Kivra - digital brevlåda

Om du är ansluten till Kivra eller Billo får du dina fakturor direkt digitalt i tjänsten. Där har du även möjlighet att betala fakturorna – enkelt och alltid tillgängligt.

Fakturor via Kivra eller Billo

Nacka vatten och avfall samarbetar med Kivra och Billo – två kostnadsfria tjänster för digitala brevlådor. Privatpersoner som valt att ta emot e-faktura och är anslutna till någon av tjänsterna får fakturan från oss direkt i tjänsten.

När du är ansluten till någon av tjänsterna får du en avisering med e-post från Nacka vatten och avfall varje gång vi skickar en ny faktura till dig.

Använder du både Kivra och Billo?

Det går bra att använda både Billo och Kivra samtidigt, men post från företag och myndigheter kan bara levereras till en digital brevlåda åt gången.

Om du vill ändra vilken digital brevlåda posten ska levereras till behöver du själv justera inställningarna i dina digitala brevlådor. Nacka vatten och avfall kan ialltså nte styra vilken av brevlådorna som tar emot våra utskick.

Så ansluter du dig till Kivra eller Billo

För att ansluta dig till någon av tjänsterna kan du följa länkarna nedan.

Anslut dig till Kivra
Anslut dig till Billo

Bra att komma ihåg

  • Vid frågor om funktioner i någon av tjänsterna hänvisar vi till respektive leverantörs support.
  • Nacka vatten och avfall kan inte styra vilken digital brevlåda som väljs när du har flera aktiva tjänster för digital brevlåda – du behöver själv ändra inställningar om du vill byta från Billo till Kivra eller tvärtom.
  • Billo och Kivra är båda statligt godkända digitala brevlådor.

Har du frågor?

Om du har frågor om e-faktura via Kivra eller Billo är du välkommen att kontakta oss!

Kundservice (e-post)

Kundservice (e-post)

Nacka vatten och avfall AB

08-718 90 00

Sidan uppdaterades: