Hoppa till innehåll

Mat hem till dig

Du kan beställa färdiglagad mat hem till dig. Det finns flera maträtter att välja bland. Du betalar maten själv.

Vem kan få mat hem?

Du som har svårt att laga mat kan få färdig mat hem till dig.

Vad kostar det?

Maten kostar 60 kronor för en portion. Hemtjänsten kan värma maten och hjälpa dig att äta.

Hur går det till?

Du får hem maten en bestämd dag i veckan. Du eller någon annan måste vara hemma och ta emot maten.

Sidan uppdaterades: