På Nacka.se använder vi kakor (cookies) för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att fortsätta ditt besök godkänner du att vi använder kakor.
Skapa gärna konto för att spara genvägar och följa nyheter.
Skapa gärna konto för att spara genvägar och följa nyheter.
Du som har svårt att laga mat kan få färdig mat hem till dig.
Maten kostar 60 kronor för en portion. Hemtjänsten kan värma maten och hjälpa dig att äta.
Du får hem maten en bestämd dag i veckan. Du eller någon annan måste vara hemma och ta emot maten.
Sidan uppdaterades: