Hoppa till innehåll

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.

Det finns viktig information

Det går inte att signera en Abou e-tjänst på mobilen med BankID/Mobilt BankID Felsökning pågår.

Läs mer...

Mat hem till dig

Du kan beställa färdiglagad mat hem till dig. Det finns flera maträtter att välja bland. Du betalar maten själv.

Vem kan få mat hem?

Du som har svårt att laga mat kan få färdig mat hem till dig.

Vad kostar det?

Maten kostar 60 kronor för en portion. Hemtjänsten kan värma maten och hjälpa dig att äta.

Hur går det till?

Du får hem maten en bestämd dag i veckan. Du eller någon annan måste vara hemma och ta emot maten.

Sidan uppdaterades: