Nacka kundserviceenhet med cirka 45 medarbetare, kommer att ansvara för service i första linjen. Där återfinns bland annat telefoni, reception och servicecenter. En administrativ serviceenhet med cirka 30 medarbetare kommer att ansvara för administration, informationshantering och service i andra linjen.
Förslaget är att båda enheterna kommer fortsatt att ha en nära samverkan och gemensamma mål. Första linjen ska stötta andra linjen genom att besvara enkla frågor. En kontaktväg in gör det enklare för kunderna, dessutom blir det ytterligare fokus på själva kundmötet. Andra linjen ska besvara de mer komplexa frågorna samt utföra enklare handläggningsärenden. Den administrativa kompetensen samlas därmed på en enhet.
Alla medarbetare kommer att behövas när Nacka fortsätter att växa. Majoriteten av dem som berörs på serviceenheterna kommer att ha samma chef som tidigare. Enheternas ansvarsområden planeras enligt följande:
Frågor? Kontakta Georgios ”Jugge” Katsikiotis och Ingrid Mohlin
Sidan uppdaterades: