Hoppa till innehåll

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.

Information om brand- och utrymningslarm i stadshuset

Välkommen till information kring rutiner för brandskydd och utrymning i stadshuset.

Den 1 och 2 februari kommer vi att informera alla chefer samt nya medarbetare som jobbar i stadshuset, hur brand- och utrymningslarmet fungerar.

Vi kommer att gå igenom viktig information för enhetschefer samt nyanställda som får ta del av denna information:

  • Vid utrymningslarm
  • Ditt ansvar
  • Utrymningsinstruktion
  • Återsamlingsplatser
  • När larmet har gått
  • Brand- och utrymningslarm - utrustning
  • Händelser/situationer som kräver utrymning

Informationstillfället är i Nackasalen och man kan välja mellan 4 tillfällen:

  • 1 februari kl 13
  • 2 februari kl 9
  • 10 februari kl 9
  • 10 februari kl 10

Informationen är 45min lång.

Anmälan sker här!

Vid frågor kontakta Mohammad Manouchehr

Sidan uppdaterades: