Kungörelse om ansökan för nätstation och för byggbod

Nacka kommun handlägger ansökan om nätstation på fastigheten Skarpnäs 1:83, Murarvägen 7 och ansökan om byggbod på fastigheten Sicklaön 37:57, Västra Finnbodavägen 8.

Nacka kommun handlägger ansökan om nätstation på fastigheten Skarpnäs 1:83, Murarvägen 7, diarienummer B 2022-1339. Du kan ta del av ansökan som finns hos Miljö- och stadsbyggnad, Nacka kommun genom att logga in med Bank-id i vår e-tjänst. Sista dag för eventuella synpunkter är 2022-08-15.

Klicka här för att ta del av ansökan om nätstation via vår e-tjänst.

Eventuella synpunkter mejlas till: bygglov@nacka.se

Nacka kommun handlägger ansökan om byggbod på fastigheten Sicklaön 37:57, Västra Finnbodavägen 8, diarienummer B 2022-1343. Du kan ta del av ansökan som finns hos Miljö- och stadsbyggnad, Nacka kommun genom att logga in med Bank-id i vår e-tjänst. Sista dag för eventuella synpunkter är 2022-08-15.

Klicka här för att ta del av ansökan om byggbod via vår e-tjänst.

Eventuella synpunkter mejlas till: bygglov@nacka.se