Hoppa till innehåll

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.

På Nacka.se använder vi cookies för att webbplatsen ska fungera på ett bra sätt för dig. Genom att fortsätta ditt besök godkänner du att vi använder cookies. Läs mer om cookies

Kundserviceenheten

51 medarbetare

Nacka stadshus

Granitvägen 15

Georgios Katsikiotis

Georgios Katsikiotis

Enhetschef

Om enheten

Vi på Kundserviceenheten är ett gäng glada medarbetare med service ända ut i fingerspetsarna - vi finns till för att förenkla och effektivisera så mycket som möjligt för kommunens kunder och medarbetare. Kundserviceenheten samverkar med alla stödfunktioner som är nödvändiga för att medarbetarna ska kunna fokusera på sin kärnverksamhet - så att Nacka kan fortsätta att vara bäst på att vara kommun!

Kundserviceenhetens verksamhet kan delas in i fem undergrupper:

Arbetsplatsservice

Arbetsplatsservice består av ca 10 anställda som arbetar med alltifrån posthantering, arbetsplatsservice till grafisk service. Vill du ha en fin inbjudan till ett evenemang är det grafisk service som ser till att de skrivs ut och görs i ordning enligt önskemål. Blinkar en glödlampa i taket? – då är det arbetsplatsservice som kommer springande med en ny!

Intern service

Intern service består av ca 15 medarbetare vars fokus ligger på att leverera högsta möjliga service till medarbetare inom områden såsom telefoni, ärendehantering och över disk-support. Har du t.ex en knepig IT-fråga är det Intern service som du vänder dig till.

Reception

Receptionen består av cirka 7 medarbetare som arbetar med att ta emot medborgare, besökare och medarbetare som kommer till Nacka stadshus reception. Vi ansvarar för att ge information, vägledning och stöd till alla som besöker Nacka stadshus.

Stadsbyggnadsservice

Stadsbyggnadsservice består av cirka 7 medarbetare som arbetar med att ge första-linje service till medborgare och företagare som har frågor gällande stadsbyggnadsprocesser. Mycket av arbetet består att ge stöd i frågor gällande bygglov, rivningslov och frågor kring detaljplanering.

Telefoni/Växel

Telefonin består av cirka 12 medarbetare som arbetar med att ge service till kunder som vill komma i kontakt med kommunen över telefon, mail och chatt. Vi ger kunderna en snabb och enhetlig service och hjälper människor att hitta rätt i den kommunala organisationen. Vi ansvarar för att ge information, vägledning och stöd när det gäller frågor och tjänster kring all kommunal verksamhet.

Alla grupper inom Kundserviceenheten arbetar tätt ihop och kunskap och information delas flitigt mellan alla grupper.

Du får mer än gärna kontakta oss för mer information om vilka tjänster vi tillhandahåller.

Externt:

Tel: 08-718 80 00
E-post: info@nacka.se

Internt:

Tel: 08-718 92 50
E-post: service@nacka.se
Självserviceportal: https://service.nacka.se

Sidan uppdaterades: