Hoppa till innehåll

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.

Mitt Nacka

  • …så får du upptäcka spännande evenemang i din närhet.

Inköpsenheten

18 medarbetare

Nacka stadshus

Granitvägen 15

Sebastian Nordgren

Sebastian Nordgren

Enhetschef

Om inköpsenheten

Inköpsenheten ansvarar tillsammans med verksamheten (användarna) för att kommunens inköp görs affärsmässigt och professionellt och följer lagar och kommunens regelverk.

Målet är att ge maximalt värde för skattepengarna och att kommunen ska uppfattas som en professionell köpare. Kommunens verksamheter ska få de varor och tjänster de behöver med rätt kvalitet och till rätt pris.

Vill du se vilka avtal vi har, kan du titta i vårt avtalsarkiv.

Inköpsenheten ansvarar för inköps- och upphandlingsprocesserna i alla affärer som görs för Nacka kommun. Vi ansvarar även för kommunens e-handelssystem, upphandlingssystem samt processer och flöden kopplade till dessa.

Läs mer om inköpsprocessen här

Om du är osäker på vem du ska kontakta titta i denna lista över vem som är kundansvarig för din/er enhet.
Kundansvariga inköpare för varje enhet.

Sidan uppdaterades: