Hoppa till innehåll

Mitt Nacka

Mitt Nacka

Personalenheten

15 medarbetare

Nacka stadshus

Granitvägen 15

Katrin Ljungholm

Katrin Ljungholm

Enhetschef

Om enheten

Personalenheten arbetar för att stödja det strategiska målet för personalprocessen - att Nacka kommun är en attraktiv arbetsgivare med kompetenta, stolta och motiverade medarbetare.

Personalenheten har i uppdrag att driva, utveckla och leverera tjänster inom det löne- & personaladministrativa området med fokus på hög kvalitet och effektivitet samt ge stöd och service till förtroendevalda, chefer, chefstöd, medarbetare, SKR (Sveriges kommuner och regioner) och myndigheter. Vidare har personalenheten i uppdrag att driva, utveckla och leverera ett proaktivt och professionellt HR-stöd till cheferna inom myndighets- & huvudmannaenheterna samt stödenheterna i Nacka stadshus. Allt arbete drivs utifrån kundens och medborgarens fokus som ledstjärna.

Sidan uppdaterades: