Hoppa till innehåll

Mitt Nacka

Mitt Nacka

Anmäl dig som leverantör inför 2026

Anmälan för 2025 är stängd, men du kan redan nu anmäla ditt intresse för 2026.
Här kan du fylla i din intresseanmälan.

Information om julgåvan

Nacka kommuns julgåva till de ca 4500 medarbetarna utgörs av en presentcheck om 500 kronor som kan nyttjas hos de företag som senast den 7 november 2025 anmält sitt deltagande.

Medarbetarna väljer sedan vilken av de anslutna leverantörerna de vill nyttja sin presentcheck hos. Valet görs i en portal hos Nacka kommuns samarbetspartner Wellnet.

Så här fungerar julgåvan

Hanteringen och beställningsflödet av presentkort för betalningen av julgåvan går via Wellnetportalen där ditt företag syns. Det kostar ingenting att medverka. Ni får full insyn i hur många beställningar som har gjorts och fakturerar Wellnet för köp som kommunens medarbetare gör via den presentcheck som de nyttjar vid köp.

Hanteringen är enkel och används sedan flera år för att administrera friskvårdssubventionen för kommunens anställda. Flödet från beställning till fakturering:

  • Medarbetare på Nacka loggar in på sitt konto i Wellnet för att välja sin presentcheck.
  • Företaget får beställningsbekräftelse och mejlar medarbetaren ett presentkort alternativt att medarbetaren använder presentchecken direkt i butik i samband med beställning och inköp.
  • När medarbetaren har mottagit sitt presentkort via mejl eller i butiken loggar företaget in på sin sida i Wellnet och godkänner transaktionen. Godkännandet blir underlag för fakturering.
  • Företaget fakturerar Wellnet månadsvis för de presentcheckar som har godkänts.

Sidan uppdaterades: