Konferensservice
Ny beställningsrutin för konferenservice, fr.o.m. 1 oktober 2019
Från och med 1 oktober 2019 ska alla interna beställningar av catering (fika, möteslunch/ representationslunch, frukt, m.m.) göras från Nacka Spis och beställas i E-handelssystemet Visma Proceedo.
Om det önskas utkörning till enheter utanför stadshuset så tillkommer en kostnad på 450 kr.
Det råder nöt- och mandelförbud i Nacka stadshus med undantag för caféet/baristan ovanför Nackasalen samt matsalen. Detta innebär att om du beställer till ett konferensrum i Stadshuset, så ligger det på mötesorganisatörens ansvar att se till att beställningen är nöt- och mandelsfri om beställningen ska levereras till ett konferensrum eller lounge.
Konferensmaterial
Behöver du anteckningsblock, pennor eller annat som inte ingår i sammanträdesrummets ordinarie utrustning? Beställ före kl 15.00 dagen innan (mån-fre) ditt möte så får du det levererat till ditt sammanträdesrum på önskad tid.
Detta beställs via service@nacka.se
Teknisk utrustning
Alla sammanträdesrum i stadshuset är tekniskt välutrustade. Exakt vad som ingår i just det rum du ska använda framgår under respektive rum. Här kan du se vad varje sammanträdesrum har för utrustning.
Välkommen in med din beställning!
Detta beställs via service@nacka.se
Sidan uppdaterades: